Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Δοκιμή: QJMotor SRT 700S

Ελλάδα 5:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμή: QJMotor SRT 700S

NEWSMOTO

Οδηγούμε το ανανεωμένο QJMotor SRT 700S και απολαμβάνουμε άνεση και πρακτικότητα που θυμίζει περιπλανώμενο τουρίστα σε κάποια ξένη χώρα.

Advertisement
Advertisement

Είχα τεράστια περιέργεια να οδηγήσω το ανανεωμένο QJMotor SRT 700S καθώς η εικόνα που είχα για τη μοτοσικλέτα ήταν γεμάτη ερωτηματικά. Αυτό συνέβη γιατί μια σειρά από γεγονότα με είχαν φέρει στη σέλα της πριν από περίπου έναν χρόνο, στην προηγούμενη γενιά δηλαδή του μοντέλου, για πολύ λίγα χιλιόμετρα και κάποια στοιχεία της με είχαν προβληματίσει.

Πολλοί συνάδελφοι με είχαν προδιαθέσει ότι η καινούρια SRT 700S είχε κάνει εντυπωσιακά βήματα προόδου, κάτι που δεν μπορούσα να αμφισβητήσω κυρίως επειδή η ίδια η QJMotor με έχει πείσει σε πολλαπλές περιπτώσεις ότι δουλεύει σωστά, μεθοδικά και με εντυπωσιακά γρήγορο ρυθμό στην αναβάθμιση των μοντέλων της.

Το θολό τοπίο λοιπόν ξεκαθάρισε πολύ γρήγορα όταν πήρα στα χέρια μου την street touring και ξεκίνησα να γράφω τα πρώτα χιλιόμετρα. Αυτά που ήξερα πολύ γρήγορα τα ξέχασα, έγινε ένα ολικό restart και άρχισα να απολαμβάνω την χαλαρότητα μιας μοτοσικλέτας που σε κάνει να αισθάνεσαι σαν τουρίστας σε κάποια ξένη πρωτεύουσα.

Μοντέρνος σχεδιασμός, πλούσιος εξοπλισμός

Advertisement
Advertisement

Το QJMotor SRT 700S ακολουθεί σχεδιαστικά την πεπατημένη φιλοσοφία αυτής της κατηγορίας των μοτοσικλετών. Μοντέρνα μάσκα, τροχοί 17 ιντσών, χαμηλό και στενό κεντρικό μέρος και πληθωρική ουρά για άνεση στον συνεπιβάτη και αυξημένη δυνατότητα φόρτωσης.

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μάσκα με τους διπλούς προβολείς LED που συνοδεύονται από λεπτά DRL LED φώτα ημέρας. Το μικρό φτερό στο κάτω μέρος δίνει μια περιπετειώδη χροιά στη μοτοσικλέτα, ενώ τα πλευρικά πλαστικά προσφέρουν καλή κάλυψη στα πόδια του αναβάτη.

Το ρεζερβουάρ είναι λεπτό και επιτρέπει στα πόδια να αγκαλιάσουν τη μοτοσικλέτα με καλή στήριξη. Το πίσω μέρος είναι το πιο αδιάφορο σημείο της SRT αφού εκεί έχει δοθεί προτεραιότητα στην πρακτικότητα και λιγότερο στην ομορφιά. Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή και το φινίρισμα δυσανάλογο με την τιμή της μοτοσικλέτας, κάτι που σίγουρα θα ικανοποιήσει τον αγοραστή.

Advertisement

Ανεβαίνοντας στη σέλα της μοτοσικλέτας αμέσως αντιλαμβάνεται το δυνατό της σημείο. Αυτό είναι με διαφορά η άνεση και η εξαιρετική εργονομία που προσφέρει είτε είσαι ακίνητος, είτε εν κινήσει. Τα χέρια φτάνουν εύκολα το τιμόνι που βρίσκεται στο ύψος των ώμων, ενώ τα πόδια φτάνουν τόσο εύκολα την άσφαλτο θυμίζοντας cruiser.

Μπροστά στα μάτια του ο αναβάτης έχει μια έγχρωμη TFT 7 ιντσών οθόνη με πολλές πληροφορίες και σύστημα συνδεσιμότητας Bluetooth με smartphone. Στον πλούσιο εξοπλισμό περιλαμβάνονται ακόμα TPMS αισθητήρες πίεσης ελαστικών, θερμαινόμενα grip και σέλα, USB θύρα φόρτισης, ρυθμιζόμενες μανέτες, κεντρικό stand, προστατευτικά κάγκελα, και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

Advertisement

Πολύ δυνατό επίπεδο εξοπλισμού για μια μοτοσικλέτα που κοστίζει κάτω από 7.000 ευρώ. Σίγουρα πάντως σε καθημερινή χρήση η SRT 700S θα καλύψει ακόμα και εκείνους που την έχουν επιλέξει ως πρώτη μοτοσικλέτα προερχόμενοι από τον κόσμο των scooter. Για τέτοια πρακτικότητα μιλάμε…

Απόλυτη ισορροπία στον κινητήρα

Το μηχανικό σύνολο που έχει επιλέξει η QJMotor για το νέο SRT 700S είναι δικύλινδρο σε σειρά 698 κ.εκ. Αποδίδει 70 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 70 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. με τον ψεκασμό να είναι καινούριος της Bosch και τη μετάδοση να γίνεται μέσω 6τάχυτου κιβωτίου.

Εδώ θα πρέπει να βγάλουμε το καπέλο στην QJMotor. Το λέω αυτό διότι ένα από τα στοιχεία που με είχαν προβληματίσει πριν από έναν χρόνο ήταν η αγριεμένη απόκριση του ψεκασμού. Η εταιρεία έχει καταφέρει με τις σωστές επιλογές να δημιουργήσει ένα φιλικό και πολιτισμένο σύνολο που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.

Advertisement

Δυνατό του σημείο είναι η ροπάτη λειτουργία από χαμηλά που σε κάνει να κινείσαι με «μία πάνω» στην πόλη. Είναι αρκετά ελαστικός επίσης, ενώ δύναμη δεν του λείπει καθώς αν ανεβάσεις το στροφόμετρο θα απολαύσεις γεμάτες επιταχύνσεις και μια ικανοποιητική ταχύτητα ταξιδιού στα 120-140 χλμ./ώρα.

Αυτό το μοτέρ είναι σαν να κατασκευάστηκε αποκλειστικά για αυτή τη μοτοσικλέτα έχοντας μια φιλική προς τον αναβάτη προσέγγιση, όπως άλλωστε η υπόλοιπη μοτοσικλέτα. Όσο για την κατανάλωση, αυτή κυμαίνεται στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με ρεζερβουάρ 19,5 λίτρων.

Touring προσέγγιση με ποιοτικά περιφερειακά

Ακόμα ένα σημείο που αποδεικνύει η SRT 700S τον «βουτυρένιο» χαρακτήρα της είναι η οδηγική της συμπεριφορά. Η QJMotor έχει επιλέξει ένα ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα το οποίο συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi εμπρός 43 χιλ. και ένα μονό αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης.

Το σύστημα πέδησης έχει αναλάβει η Brembo με δύο δίσκους 320 χιλ. εμπρός και 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες και ένα δίσκο 260 χιλ. πίσω με σύστημα ABS της Bosch. Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι 17 ιντσών με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Pirelli Angel GT.

Η QJMotor έχει μια… soft προσέγγιση στην SRT 700S γέρνοντας περισσότερο προς την άνεση και την ασφάλεια. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι προς το μαλακό προσφέροντας υψηλά επίπεδα κρατήματος σε οδοστρώματα με χαμηλή πρόσφυση. Παράλληλα, απορροφούν άψογα τις ανωμαλίες και κρατάνε τον αναβάτη χαλαρό και ξεκούραστο σε κάθε διαδρομή – ιδιαίτερα μέσα στη ζούγκλα της πόλης.

Στην καθημερινή χρήση η SRT είναι πανεύκολη, σαν ένα καλοκουρδισμένο commuter χάρη στη φιλική απόκριση στο γκάζι, τις άνετες αναρτήσεις και τα προοδευτικά φρένα. Και μια που αναφερθήκαμε στα φρένα θα πρέπει να τονίσουμε ότι το σύστημα πέδησης της SRT 700S είναι ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας με τρομερή ισορροπία ανάμεσα στη δύναμη και την προοδευτικότητα.

Η crossover μοτοσικλέτα της QJMotor δεν θα πει όχι και στη σβέλτη οδήγηση. Αν είσαι μαλακός στις αντιδράσεις και δεν την «στραμπουλήσεις» θα σε ανταμείψει με μεγάλες κλίσεις και υψηλές ταχύτητες στην καρδιά της στροφής. Εδώ έχεις σύμμαχο τα ποιοτικά ελαστικά και τις αναρτήσεις που έχουν καλή πρόσφυση, υστερώντας μόνο στην πληροφόρηση. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα!

Πολύ καλό είναι το SRT και στον αυτοκινητόδρομο παρέχοντας καλή κάλυψη στον αναβάτη. Ο κινητήρας είναι ξεκούραστος σε ταχύτητες ταξιδιού και η θέση οδήγησης επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις με μοναδικό φρένο να βάζει η σκληρή σέλα.

Το αγκάθι

Συνεχίζοντας από το προηγούμενο θα λέγαμε ότι η σέλα θα ήθελε λίγο αφρώδες υλικό ακόμα για να είναι πιο άνετη σε πολύωρη οδήγηση. Ακόμα ένα στοιχείο που χρειάζεται βελτίωση είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και ιδιαίτερα η τοποθέτηση του λεβιέ. Είναι περίεργα τοποθετημένος και απαιτεί από τον αναβάτη μια μεγάλη κίνηση στο πόδι για να αλλάξεις σχέσεις.

Τίμιος τουρίστας

Το νέο QJMotor SRT 700S είναι τόσο χαλαρό που θυμίζει την αίσθηση που έχει ένας περιπλανώμενος τουρίστα με μια άγνωστη πόλη. Η φιλοσοφία του είναι ξεκάθαρη και απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα απροβλημάτιστο δίκυκλο, με έμφαση στην ασφάλεια και την πρακτικότητα.

Αυτό το πακέτο το έχει πετύχει διάνα η QJMotor καθώς το SRT 700S συμπληρώνει όλα τα τικ στα κουτάκια. Είναι ευρύχωρο, εργονομικά άψογο, πλούσια εξοπλισμένο και κυρίως ευχάριστο στην οδήγηση. Και τώρα που διαβάσατε όλα τα παραπάνω, ρίξτε μια ματιά στην τιμή για να σηκώσετε το τηλέφωνο και να κλείσετε ένα test ride.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά – QJMotor SRT 700S
Κινητήρας: Δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος
Κυβισμός: 698 cc
Ισχύς: 70 PS / 8.000 rpm
Ροπή: 70 Nm / 6.000 rpm
Τροφοδοσία: Ψεκασμός Bosch
Κιβώτιο: 6τάχυτο μηχανικό
Αναρτήσεις: Marzocchi USD 43 χιλ. εμπρός
Φρένα: Brembo 2 δίσκοι 320 χιλ. με 4πίστονη δαγκάνες εμπρός και ABS
Ρεζερβουάρ: 19,5 L
Τροχοί: 17 ιντσών εμπρός και πίσω
Βάρος: 220 kg
Τιμή: 6.695 ευρώ