MotoGP Laguna Seca: Έγραψε ιστορία ο Bradl
NEWSMOTOMotoGP Laguna Seca: Έγραψε ιστορία ο Bradl
NEWSMOTOΤη παρθενική του pole position στο MotoGP πανηγύρισε ο Στέφαν Μπράντλ! Ότι δεν κατάφερε πριν από μία εβδομάδα στον αγώνα της πατρίδας του, το έκανε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής ο Γερμανός, προκαλώντας αίσθηση με τη νέα εντυπωσιακή του εμφάνιση! ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
Στις συναρπαστικές κατατακτήριες δοκιμές της Laguna Seca, o αναβάτης της δορυφορικής LCR Honda σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1’21.176 και ήταν κατά 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του εργοστασιακού Μαρκ Μαρκέθ. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας που ήταν ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές, τόσο της Παρασκευής όσο και του Σαββάτου, είχε μία πτώση που περιόρισε τη δράση του την κρίσιμη ώρα, ωστόσο η πρώτη του προσπάθεια ήταν αρκετή για να τον κατατάξει δεύτερο.
WHAT CAR
Η πρώτη σειρά του grid θα είναι υπόθεση Honda, αφού τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Αλβάρο Μπαουτίστα με τη δορυφορική GO&FUN Honda Gresini, στη καλύτερη φετινή του εμφάνιση σε κατατακτήριες δοκιμές.
Η δεύτερη σειρά της εκκίνησης ανήκει στις Yamaha, με τον Καλ Κράτσλοου της Tech 3 να είναι παρά τα προβλήματα στην ανάρτηση της μοτοσυκλέτας του, σάντουιτς ανάμεσα στους Βαλεντίνο Ρόσι και Χόρχε Λορένθο. Ο Ισπανός ένιωθε καλύτερα από την Παρασκευή και κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τον έτερο… τραυματία, Ντάνι Πεδρόσα.
Αμφότεροι καλούνται να σφίξουν τα δόντια και να ελαχιστοποιήσουν τη ζημιά έναντι του Μαρκέθ που εκκινώντας δεύτερος, είναι αναμφίβολα και το φαβορί για τη νίκη. Ο νεαρός Ισπανός κατάφερε με τη νίκη στο Σάχσενρινγκ να περάσει στη κορυφή της βαθμολογίας, με 138 πόντους έναντι 136 του teammate του και 127 του Λορένθο. Θα έχει λοιπόν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πως θα διαμορφωθούν οι ισορροπίες ανάμεσα στους τρεις μονομάχους του φετινού τίτλου.
Όλα αυτά σε μία εντυπωσιακή πίστα που προσφέρει πάντα συναρπαστικούς αγώνες. Απαιτεί καλή επιτάχυνση στην έξοδο των αργών στροφών και σταθερό εμπρός μέρος στις συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης αλλά και υψομετρικές διαφορές. Ως συνέπεια αυτών, στις κατατακτήριες η προτιμητέα επιλογή ελαστικών της Bridgestone αφορούσε τα πιο μαλακά ελαστικά πίσω και τη πιο σκληρή γόμα στον εμπρός τροχό.
Όπως συνήθως, πρώτος ανάμεσα στους αναβάτες με CRT μοτοσυκλέτες, ήταν ο Αλεϊς Εσπαργκαρό της Power Electronics Aspar, που σημείωσε το ενδέκατο καλύτερο χρόνο.
Αναλυτικά η κατάταξη στο QP2:
Αναβάτης | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | |
1 |
Στέφαν ΜΠΡΑΝΤΛ | LCR Honda MotoGP | 1’21.176 | |
2 |
Μαρκ ΜΑΡΚΕΘ | Repsol Honda Team | 1’21.193 |
0.017 |
3 |
Αλβάρο ΜΠΑΟΥΤΙΣΤΑ | GO&FUN Honda Gresini | 1’21.373 |
0.197 |
4 |
Βαλεντίνο ΡΟΣΙ | Yamaha Factory Racing | 1’21.418 |
0.242 |
5 |
Καλ ΚΡΑΤΣΛΟΟΥ | Monster Yamaha Tech 3 | 1’21.420 |
0.244 |
6 |
Χόρχε ΛΟΡΕΝΘΟ | Yamaha Factory Racing | 1’21.453 |
0.277 |
7 |
Ντάνι ΠΕΔΡΟΣΑ | Repsol Honda Team | 1’21.728 |
0.552 |
8 |
Αντρέα ΝΤΟΒΙΤΣΙΟΖΟ | Ducati Team | 1’22.026 |
0.850 |
9 |
Μπράντλεϊ ΣΜΙΘ | Monster Yamaha Tech 3 | 1’22.075 |
0.899 |
10 |
Νίκι ΧΕΪΝΤΕΝ | Ducati Team | 1’22.090 |
0.914 |
11 |
Αλεϊς ΕΣΠΑΡΓΚΑΡΟ | Power Electronics Aspar | 1’22.099 |
0.923 |
12 |
Ράντι ΝΤΕ ΠΟΥΝΙΕ | Power Electronics Aspar | – |
— |
Ο ένατος αγώνας της σεζόν περιλαμβάνει 32 συναρπαστικούς όπως αναμένεται γύρους.
Φωτογραφίες: Bridgestone, Yamaha