Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Πήρε έγκριση η Liberty Media από την Ε.Ε. για το MotoGP

Ελλάδα 14:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πήρε έγκριση η Liberty Media από την Ε.Ε. για το MotoGP

NEWSMOTO

Ολοκληρώνεται η εξαγορά του MotoGP από την Liberty Media μετά την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Advertisement
Advertisement

Η Liberty Media ξεπέρασε και το τελευταίο εμπόδιο στην εξαγορά του MotoGP και του WorldSBK, αφού εξασφάλισε την πλήρη έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – άνευ όρων – σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τα δύο κορυφαία πρωταθλήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Περισσότερο από έναν χρόνο μετά την ανακοίνωση των σχεδίων εξαγοράς, η Liberty Media (Formula 1) προχωρά στην απόκτηση του 84% των μετοχών της Dorna Sports, εταιρείας διαχείρισης των δικαιωμάτων του MotoGP. H Dorna διατηρεί το υπόλοιπο 16%. Η οριστικοποίηση της συμφωνίας αναμένεται έως τις 3 Ιουλίου.

Η συμφωνία είχε αρχικά καθυστερήσει λόγω έρευνας της Ε.Ε. για πιθανά ζητήματα ανταγωνισμού. Ωστόσο, ήδη από τον Απρίλιο, είχε διαφανεί ότι η Επιτροπή θα δώσει το «πράσινο φως» χωρίς όρους.

Advertisement
Advertisement

«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Πρόκειται για ένα σημαντικό ορόσημο που επιβεβαιώνει το λαμπρό μέλλον που έρχεται», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Dorna Sports, Κάρμελο Εσπελέτα.

Ο ισχυρός άνδρας της Dorna πρόσθεσε: «Το MotoGP είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά αθλήματα παγκοσμίως και ανυπομονούμε να ενισχύσουμε την ανάπτυξή του και να το φέρουμε σε ακόμη περισσότερους φιλάθλους. Η Liberty Media είναι ο ιδανικός εταίρος για το άθλημά μας και όλη την κοινότητα».

Η Liberty Media, ιδιοκτήτρια και της Formula 1, έχει συμβάλει θεαματικά στην αύξηση της δημοφιλίας και της εμπορικής αξίας του σπορ, γεγονός που δημιουργεί ανάλογες προσδοκίες για το MotoGP και το WorldSBK.

Advertisement

Σύμφωνα με πληροφορίες η πρώτη κίνηση της Liberty Media είναι να μεταφέρει από τη Μαδρίτη στο Λονδίνο τα τμήματα μάρκετινγκ και εμπορικής διαχείρισης. Τα υπόλοιπα τμήματα θα παραμείνουν στην Ισπανία, ενώ κάποια θα μετακινηθούν στις ΗΠΑ για να ενισχυθεί το προϊόν και στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.