NEWSMOTO

Το ξέρατε ότι η Moto Guzzi είχε τρίκυκλο;

Ελλάδα 4:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το ξέρατε ότι η Moto Guzzi είχε τρίκυκλο;

NEWSMOTO

Το ξέρατε ότι η Moto Guzzi είχε τρίκυκλο;

NEWSMOTO

Τη δεκαετία του 1950 η Moto Guzzi έβγαλε στην παραγωγή με τη βοήθεια της Piaggio το σπάνιο Ercole.

Advertisement
Advertisement

Η μεγαλύτερη άνθιση της μοτοσικλέτας και των οχημάτων μικροκινητικότητα πραγματοποιήθηκε την μεταπολεμική περίοδο. Τότε ήταν που η Vespa έβγαλε το θρυλικό της scooter, τότε ήταν που η Honda έβγαλε το Cub της, τότε ήταν οι πιο σημαντικές κατασκευές δημιουργήθηκαν.

Μια κατηγορία επίσης που εμφανίστηκε εκείνη την περίοδο ήταν τα τρίκυκλα επαγγελματικά οχήματα. Θα θυμάστε όλοι το χρηστικό Piaggio Ape ή το πρώτο Mazda Type DA που χρησιμοποιήθηκαν πολύ εκείνη την εποχή για λύσεις διανομών και μεταφορών, ιδιαίτερα στην Ευρώπη και την Ιαπωνία (Kei Trucks).

Αν τώρα σας έλεγε κάποιος ότι τρίκυκλο φορτηγάκι είχε κατασκευάσει τη δεκαετία του 1950 η MV Agusta και η Moto Guzzi θα τον πιστεύατε; Κι όμως η Moto Guzzi είχε συνεργαστεί εκείνη την εποχή με την Piaggio και δημιούργησε το Ercole. Πρόκειται για ένα διαφορετικό τρίκυκλο το οποίο σε αντίθεση με τα υπόλοιπα στην καμπίνα του οδηγού υπάρχει μια κανονική μοτοσικλέτα.

Advertisement
Advertisement

Ο οδηγός κάθεται σε μια σέλα μοτοσικλέτας και μπροστά του έχει ένα φαρδύ τιμόνι μοτοσικλέτας και το ρεζερβουάρ, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το μοναδικό που έχει αλλάξει θέση. Βρίσκεται στην αριστερή πλευρά με μοχλό αυτοκινήτου έχοντας πέντε σχέσεις συν την όπισθεν. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος προερχόμενος από την Moto Guzzi Falcone 500 με απόδοση 23 ίππους και η μετάδοση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω άξονα.

Το Moto Guzzi Ercole θεωρείται ένα από τα πιο σπάνια τρίκυκλα στον κόσμο και πρόσφατα πουλήθηκε στο eΒay έναντι 15.000 ευρώ. Το Ercole σταμάτησε να παράγεται από την Moto Guzzi στις αρχές της δεκαετίας του 1980.