Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Στενή επαφή με την QJMotor SVT 650

Ελλάδα 14:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στενή επαφή με την QJMotor SVT 650

NEWSMOTO

Στενή επαφή με την QJMotor SVT 650

NEWSMOTO

Βρεθήκαμε στα κεντρικά της QJMotor για να δούμε από κοντά έναν από τους σημαντικότερους εκπρόσωπους της V2 σχολής.

Advertisement
Advertisement

Ποιος είπε ότι οι all-around μοτοσικλέτες με V2 κινητήρα έχουν πεθάνει; Η QJMotor είναι εδώ για να μας θυμίσει όλα εκείνα που αγαπήσαμε στις μοτοσικλέτες με αυτήν τη διάταξη κινητήρα, αλλά και τα οφέλη που κουβαλάει μαζί του ένα V2 μηχανικό σύνολο.

Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια η στροφή προς τους δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες έχει βάλει στην άκρη τους V2 κινητήρες. Ελάχιστοι είναι οι εκπρόσωποι αυτής της σχολής με τον πιο φρέσκο και σίγουρα τον πιο ενδιαφέροντα να μας έρχεται από την QJMotor.

Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες η QJMotor έφερε στην Ελλάδα την SVT 650 και χωρίς να χάσουμε χρόνο επισκεφτήκαμε τα κεντρικά της Γκοργκόλης Α.Ε. για να δούμε από κοντά το ενδιαφέρον μεσαίο adventure μοντέλο. Από τις εικόνες που είχαν κυκλοφορήσει η SVT 650 ξεχώριζε με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό της, αλλά μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι στην πραγματικότητα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή.

Advertisement
Advertisement

Η δομή της μοτοσικλέτας δεν ακολουθεί την πεπατημένη έχοντας ένα ιδιαίτερο φωτιστικό σώμα εμπρός, μακρόστενα πλευρικά πλαστικά και compact ουρά. Η σιλουέτα είναι εξαιρετικά λεπτή και όταν καθίσεις στη σέλα τα πόδια αγκαλιάζουν φυσιολογικά το κάτω μέρος του ρεζερβουάρ. Η διάταξη του κινητήρα έχει επιτρέψει στη μοτοσικλέτα να διατηρήσει μικρές διαστάσεις βοηθώντας σημαντική την ευελιξία στην οδήγηση και τον καλύτερο έλεγχο εντός και εκτός δρόμου.

Advertisement

Η μάσκα της SVT 650 είναι το σημείο που ξεχωρίζει σχεδιαστικά. Ο κεντρικός προβολέας LED είναι διπλός και κάθετα τοποθετημένος με τέσσερα λεπτά DRL φώτα ημέρας να δημιουργούν κάτι που δεν το έχουμε συναντήσει στις σύγχρονες μοτοσικλέτες. Η ζελατίνα είναι διακριτική και ρυθμιζόμενη, ενώ οι μεγάλες χούφτες προστατεύουν τα χέρια του αναβάτη (μαζί με τα θερμαινόμενα grip). Πολύ όμορφα είναι τα πλευρικά πλαστικά που καλύπτουν το ψυγείο, ενώ το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων είναι λεπτό με πολύ καλές «λαβές» για τα πόδια.

Advertisement

Η SVT 650 βγαίνει σε δύο εκδόσεις, την SVT 650 και την SVT 650X με μοναδική διαφορά στις ζάντες. Η απλή έκδοση έχει χυτές ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ η SVT 650X ακτινωτές ζάντες ίδιας διάστασης. Όταν καθίσεις στην άνετη σέλα (θερμαινόμενη παρακαλώ) τα πόδια πατάνε σχετικά εύκολα στην άσφαλτο και η γωνία χεριών και ποδιών είναι εξαιρετικά άνετη. Η μεγάλη οθόνη TFT 7 ιντσών δεσπόζει μπροστά στα μάτια του αναβάτη και μάλιστα διαθέτει σύστημα συνδεσιμότητας με smartphone μέσω Bluetooth.

Η μοτοσικλέτα είναι πραγματικά εντυπωσιακή από κοντά με αρκετά καλό επίπεδο φινιρίσματος και ποιοτικά χαρακτηριστικά. Υπόσχεται άνετες μετακινήσεις για αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ σίγουρα ένα από τα δυνατά της σημεία είναι ο αντισυμβατικός σχεδιασμός της.

Advertisement

Στο τεχνικό κομμάτι, η SVT 650 είναι εξοπλισμένη με έναν δικύλινδρο V2 κινητήρα 645 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 76,2 ίππους και 65 Nm ροπής. Ο ψεκασμός είναι ποιοτικός και φροντίζει για ομαλή απόκριση στο γκάζι και οικονομία στο καύσιμο. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ. εμπρός με διαδρομή 145 χιλ. και μονό αμορτισέρ πίσω. Τα φρένα είναι της Brembo με δίσκους 320 χιλ. εμπρός και 4πίστονες δαγκάνες με ABS της Bosch, ενώ το βάρος είναι στα 236 κιλά.

Η καινούρια και σίγουρα πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση της QJMotor στην κατηγορία των μεσαίων adventure είναι και πολύ προσιτή με την τιμή να ορίζεται στα 6.695 ευρώ. Μπορείτε να τη βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της Γκοργκόλης Α.Ε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στενή επαφή με την QJMotor SRT 800SX
Προκαλεί σεισμό το νέο QJMotor Fort 350 (+video)
QJMotor CTR 125: Σταυροδρόμι πρακτικότητας και ποιότητας